søndag 10. januar 2010

Ting 21: Web 2.0 awards.

Dette var en interessant liste! Her var det mange tjenester jeg aldri har hørt om før og en del jeg tror jeg kommer til å kikke nærmere på. En jeg definitivt vil studere nærmere er Galaxiki under "Games and entertainment", der meget spennende ut! :-)

Under "Books" savner jeg visual bookshelf, som etter min mening er bedre enn de av de nevnte jeg har vært borte i.

I klassen "Games and entertainment" har de kåret Zango til vinner, hvilket jeg synes er et dårlig valg siden det ikke går an å gå inn på siden. Man får bare beskjed om at Zango er et lukket nettsamfunn... Man har også gitt tredjeplassen til Doof, et nettsted som samler ulike nettspill, flash og java for det meste, når de, hvis de velger å ha med en slik side, heller burde gitt plassen til for eksempel Kongregate som etter mitt syn er mye bedre.

Å ha en egen kategori som heter musikk uten å nevne Spotify er uforståelig.

Til slutt vil jeg gjerne forandre rekkefølgen i kategorien "social networking", denne bør være: 1. Facebook, 2. Myspace og 3. Twitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar